wtorek, 5 marca 2013

CO KLIENT POWINIEN WIEDZIEĆ, A CZEGO NIE… (wg marketów)

Pewna gazetka promocyjna. Już na pierwszej stronie przyciąga wzrok i bije po oczach największa okazja tego wydania…

DRUGI PRODUKT ZA 1 GROSZ!

Wyśmienicie! Fantastycznie! Tu naprawdę warto robić zakupy. Jak jest tak okazyjnie to od razu kupię 10 sztuk, by kolejnych 10 mieć za grosz sztuka! Tylko, że przy kasie rachunek był trochę nie po mojej myśli, rachunek był dużo nieco za duży :(

Analiza paragonu w drodze do domu i już wiem…. Tylko jedna sztuka była za 1 grosz – pozostałe 19 już w normalnej cenie! Co jest grane? Na szczęście zabrałem gazetkę, by na spokojnie w domu wyszukać jeszcze więcej tak wspaniałych (?) promocji….

ZA 1 GROSZ * (GWIAZDKA)

I w tej gwiazdce tkwi szczegół…

U dołu strony 20x MNIEJSZĄ CZCIONKĄ niż informacja o promocji… i już 25% osób ze słabym wzrokiem nie przeczyta….

…. U dołu strony informacja: „* Szczegóły znajdują się na stronach 2 – 7.”… Kolejnym 25% nie będzie się chciało dalej czytać, inne 25% zanim doczyta na następnych stronach – zapomni o uwagach w gąszczu kolejnych fantastycznych promocji…

… i tak ¼ klientów dotrze do informacji… : „Klientowi przysługuje tylko 1 produkt danego rodzaju za 1 grosz – nawet w przypadku nabycia więcej niż 1 sztuki danego produktu”.

Zawsze czytajcie odnośniki i objaśnienia! DO KOŃCA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz